|
عناوین اولویت های پژوهش در آموزش
حیطه
|
عنوان اولویت
|
برنامه ریزی درسی
|
- نیازسنجی آموزشی
- طراحی آموزشی
- آموزشهای مبتنی بر توانمندی
- آموزشهای مهارتی
- راهبردهای آموزشی
- مدیریت برنامه درسی
|
یاددهی- یادگیری
|
- یادگیری در کلاس درس
- یادگیری در جامعه
- آموزشهای بالینی
- روشهای یادگیری فعال (TBL, PBL,….)
- آموزش تفکر نقاد و استدلال بالینی
|
ارزیابی دانشجو
|
- آزمونهای مجازی
- آزمونهای عملی و بالینی
- تحلیل آزمونها
- نظام ارزیابی دانشجو
|
ارزشیابی دوره و هیأت علمی
|
- سیستم ارزشیابی
- روشهای ارزشیابی
- رویکردهای ارزشیابی
- اعتباربخشی ها
|
یادگیری الکترونیکی
|
- واقعیت مجازی
- واقعیت افزوده
- تولید محتواهای الکترونیکی
- سیستمهای یادگیری الکترونیکی
- یادگیری های مبتنی بر بازیهای الکترونیکی
- یادگیری سیار
- یادگیری میکرو
- شبیه سازی دیجیتال
- روشهای ارزیابی الکترونیکی
|
مدیریت و رهبری آموزشی
|
- سیاستگذاری آموزشی
- ویژگیها و مهارتهای رهبر آموزشی
- رهبری تغییر
- مدیریت توانمندسازی منابع انسانی
- مدیریت دانش در حوزه آموزش پزشکی
|
مشاوره و حمایت دانشجویی
|
- مشاوره دانشجویی
- خدمات امور آموزشی
- منتورینگ
- جو آموزشی دانشگاه
|
موضوعات متفرقه
|
- آموزش اخلاق و منش حرفه ای
- آموزش مهارتهای ارتباطی در علوم پزشکی
- آموزش پیشگیری و ارتقای سلامت
- ادغام آموزش پزشکی مبتنی بر شواهد با حاکمیت بالینی
|
برای دریافت گردش کار کمیته پژوهش در آموزش لطفا اینجا کلیک نمایید.
|
|